Forum Republiki Bialeńskiej
Powitanie - Wersja do druku

+- Forum Republiki Bialeńskiej (https://vonthorn.sarmacja.org/galeria/archive/bialenia/spolecznosc)
+-- Dział: Kultura i społeczeństwo (https://vonthorn.sarmacja.org/galeria/archive/bialenia/spolecznosc/forum-4.html)
+--- Dział: Plac Zielony (https://vonthorn.sarmacja.org/galeria/archive/bialenia/spolecznosc/forum-66.html)
+---- Dział: Powitania (https://vonthorn.sarmacja.org/galeria/archive/bialenia/spolecznosc/forum-68.html)
+---- Wątek: Powitanie (/thread-9018.html)

Strony: 1 2

Powitanie - Elżbieta Kaczmarek - 18.02.2018

Dzień dobry. Miło mi poznać Republikę Bialeńską. Trafiłam tutaj z wątku na Vision Lighthouse, zainteresowana innym typem spędzania czasu niż klasyczne "PBF". 
W całej zabawie z mikronacjami jestem "zielona", w zeszłym roku coś próbowałam, ale trafiłam do martwego miejsca, więc szybko się zawinęłam. 
Z zainteresowań to ogólnie pojęta sztuka i wyraz artystyczny, a także polityka i podróże.

RE: Powitanie - Octavia Mills - 18.02.2018

Witamy serdecznie.

RE: Powitanie - Tadeusz Krasnodębski - 18.02.2018

Dzień dobry! Smile

Mam nadzieję, że przedstawicielce płci pięknej spodoba się w naszym specyficznym uniwersum. Zachęcam do szeroko pojętego rozwoju - w mikronacjach każdy może zostać każdym, zatem sztuka, podróże i polityka mogą być Twoimi głównymi działaniami w Bialenii. Smile

Poza tym zapraszam serdecznie na studia na naszym Uniwersytecie. W razie pytań - służę pomocą!

RE: Powitanie - AndrzejSwarzewski - 18.02.2018

Witam Panią serdecznie. Smile
W razie jakichkolwiek pytań, proszę je śmiało zadawać, każdy z nas kiedyś zaczynał.
Jeśli jest pani zainteresowana polityką, to zachęcam do zapoznania się z działalnością Bialeńskiej Partii Odrodzenia Dżamahiriji. Smile

RE: Powitanie - Mardred von Salvepol-Nova Vita - 18.02.2018

(18.02.2018, 14:28:09)Elżbieta Kaczmarek napisał(a): Z zainteresowań to ogólnie pojęta sztuka i wyraz artystyczny, a także polityka i podróże.