Wróć do przeglądania archiwum Herolda
Opublikowano 26.01.2008 23:22:09 przez Herold
Witaj w grze w Parzyste. Wytypuj czy wylosowana liczba, z zakresu 1-999 będzie parzysta, czy też nie, podaj swoje dane (które nie są nigdzie zapisywane!) i uruchom maszynę losującą. Jeśli poprawnie wytypowałeś liczbę wygrasz trzy razy więcej niż postawiłeś! Prawda, że fajnie? Więc do gry!” — tymi słowami wita swoich graczy kasyno w Eldoracie. Gdzie jest haczyk? W skrypcie. Gracz nie ma szansy wylosowania liczby z zakresu 1-999. Skrypt został tak ustawiony, że losuje liczbę z zakresu 1-5, a wyłącznie trafienie liczby 2 skutkuje wygraną. Dopiero później skrypt „losuje” liczbę z zakresu 1-999 i, zależnie od wyniku, dodaje do niej jeden lub nie, tak, aby gracz sądził, iż losowanie miało miejsce faktycznie z zakresu podanego na stronie internetowej. Sprzed kasyna w Eldoracie — wstrząśnięty, nie zmieszany, redaktor „Herolda”.
Autor: książę Michał v-hr. O'Rhada, zamieszczono 26.01.2008 23:27:56
O nieuczciwi synowie Mateusza i Aarona! O sprzedajny ludu Sclavinii! Jak można się tak stoczyć?
Autor: Marcin "Ashgan" Grzelak, zamieszczono 26.01.2008 23:52:51
Złodziejstwo w biały dzień....
Autor: Aaron "Gamaliel" kaw. von Lichtenstein-Rozman, zamieszczono 27.01.2008 00:02:21
Pomyślałem: "fajny ten obrazek, zapiszę sobię"...Dobra nazwa :D
Ale dementuję, nie mam i nie miałem nic wspólnego z tym pomysłem :D
Autor: Yaraeh kaw. de Luna y Euskadi, zamieszczono 27.01.2008 00:19:07
{Komentarz zawierał treści antysemickie - straż}
Autor: szer. Bartosz "Ojebejbe" kaw. von Thorn-Mackiewicz, zamieszczono 27.01.2008 10:32:36
"Skrypt został tak ustawiony, że losuje liczbę z zakresu 1-5, a wyłącznie trafienie liczby 2 skutkuje wygraną" - Dementuję, wcale tak nie jest!
Autor: Mateusz "iontz" kaw. Iontz, zamieszczono 27.01.2008 15:58:26
Kłamstwa i oszczerstwa! Dementuję!
Autor: Mustafa kaw. Kalashnikov, zamieszczono 27.01.2008 16:09:39
Ploty. Nie wiem na jakiej podstawie zostały wyciągnięte takie wnioski. Jakieś dowody??
Autor: książę Piotr Mikołaj, zamieszczono 27.01.2008 16:25:44
http://baridas.sarmacja.org/baridas/news/materialy/kasyno_parzysta.txt — stan z 26 stycznia 2008 r., godz. 22.26.
Autor: Wiktor "Avistak" hr. Szpunar, zamieszczono 27.01.2008 16:50:33
Ja tam nie wiem, ale laduje 6 razy i nic :) To chyba cos nie gra! A teraz trace kolejne 0.5 lt :) Bedziecie mnie utrzymywac, jak zbankrutuje!
Autor: książę Piotr Mikołaj, zamieszczono 27.01.2008 16:55:13
Ja jestem w plecy łącznie na 125 lt...
Autor: Ewa Katarzyna Sarmacka, zamieszczono 27.01.2008 17:03:46
Polecam replike: http://zolnierzwandarchistyczny.wordpress.com/2008/01/27/chamy-z-nowobaridasu/ . Swoja droga, nie wnikajac w szczegoly, sam prowadzilem kasyno i naprawde mozna swietnie zarobic przy calkowicie uczciwym skrypcie. Prawdopodobienstwo jest nieublagane.
Autor: Ewa Katarzyna Sarmacka, zamieszczono 27.01.2008 17:04:42
Pisal oczywiscie khand
Autor: Mateusz "iontz" kaw. Iontz, zamieszczono 27.01.2008 17:38:33
Dziękujemy w takim razie WKM za dofinansowanie ;-) A co do skryptu - ech, wydało się...
PS, zapraszamy na http://sclavinia.sarmacja.org/mnisi/ , tam można wydać liberty bardziej uczciwie.
Autor: Timios hr. Kiechajas, zamieszczono 27.01.2008 17:49:15
Oszuklay mie! Banda decydentów! Domagam się zwrotu
Autor: Mirosław Iwan bnt Slipyj, zamieszczono 27.01.2008 20:13:23
Mateusz „iontz” kaw. Iontz peedzioł:
"Kłamstwa i oszczerstwa! Dementuję!"
"Dziękujemy w takim razie WKM za dofinansowanie ;-) A co do skryptu — ech, wydało się..."
To już po prostu szczyt, excusez le mot, kurestwa!
Autor: szer. Bartosz "Ojebejbe" kaw. von Thorn-Mackiewicz, zamieszczono 27.01.2008 20:30:07
Mateusz nic o działaniu Kasyna (mojej prywatnej inicjatywy nie wiedział), więc niepotrzebnie głos zabierał. Co do samego działania, to na stronie głównej jest informacja, że matematyka tutaj nie zawsze działa. Z resztą zastanawiające jest to, że można uzyskać 3x więcej niż się włożyło przy teoretycznej szansie wygrania 1/2 (w rzeczywistości jest ona mniejsza). Co nie zmienia faktu, że przed publikacją tego artykułu szansa na wygrane została zwiększona.
Moim zdaniem publikowanie treści skryptu jest nadużyciem hmm.. kompetencji? możliwości? ze strony Księcia, bo powiedzmy, że jest on objęty prawem autorskim. Poza tym poza mechanizmem działania samej gry publikuje inne treści, których ujawnienie jest niepożądane (dobrze, że chociaż hasło do konta jest 'USUNIETO')
Aha, co do gry 1z10 się nie martwcie, tam nic przekombinowane nie jest :)
Autor: Timios hr. Kiechajas, zamieszczono 27.01.2008 20:37:48
Mam rozumiec, że publicznie przyznano się tutaj do oszustwa? :}
Autor: Mateusz "iontz" kaw. Iontz, zamieszczono 27.01.2008 20:51:51
"Mateusz nic o działaniu Kasyna (mojej prywatnej inicjatywy) nie wiedział." - Dokładnie, ja nawet nie mam haseł dostępu do konta Eldoratu na FTP. "Ech, wydało się..." - było raczej westchnieniem w kierunku dobrego i pomysłowego źródła finansowania miasta, które niniejszym zostało niemalże zlikwidowane ;-) Sam jestem poszkodowany, co można sprawdzić w historii przelewów. A na poważnie:
Kasyno jak to kasyno - nie ma miejsca na matematykę, ryzykujemy na własną odpowiedzialność. Całkowicie niepotrzebnie został ujawniony skrypt... Ponadto zauważmy, że szansa zwycięstwa wynosi 20% - wcale nie tak mało, jeśli zauważyć, że wygrywamy trzykrotnie.
Autor: książę Michał v-hr. O'Rhada, zamieszczono 27.01.2008 20:56:13
Ale generalnie, oszukaliście i się nie wypierajcie.
Autor: Mateusz "iontz" kaw. Iontz, zamieszczono 27.01.2008 21:29:08
Przyznaję, że mało uczciwe to jest, chociaż o problemie się dowiedziałem dopiero z Herolda. Nie jestem bywalcem kasyn :-)
Autor: Krzysiek kaw. Czugała, zamieszczono 27.01.2008 21:39:11
ale idzie o to, że oszukujecie ludzi -_-' zamiast napisać, że szanse na wygraną wynoszą 20%, a nie około 50%, a potem bezczelnie się wypieracie i pytacie skąd taka wiedza i "dementuję! dementuję!"... no kutwa! trochę uczciwości... bardzo się cieszę, że Książę się zainteresował tym skryptem i skopiował przed zmianami... jak tak można ludzi w rogi walić? no jak? wstyd! ktoś powinien Pana pociągnąć do odpowiedzialności za to...
Autor: Timios hr. Kiechajas, zamieszczono 27.01.2008 21:49:17
Naturalnie. Gra jest na innych zasadach niż w opisie, szansa jest mniejsza, ludzie zostają wprowadzeni w błąd, a Wy się cieszycie. Piękne.
Autor: Mateusz "iontz" kaw. Iontz, zamieszczono 27.01.2008 22:03:52
Dla porządku: kasyno jest prywatne i władze Sclavinii nie mają z nim nic wspólnego. Wszelkie wyjaśnienia to już sprawa Prezydenta SM Eldoratu, natomiast ja bronię pomysłu z przekonania.
Autor: Wiktor "Avistak" hr. Szpunar, zamieszczono 27.01.2008 22:07:29
"Witaj w grze w Parzyste. Wytypuj czy wylosowana liczba, z zakresu 1-999 będzie parzysta, czy też nie, podaj swoje dane (które nie są nigdzie zapisywane!) i uruchom maszynę losującą. Jeśli poprawnie wytypowałeś liczbę wygrasz trzy razy więcej niż postawiłeś! Prawda, że fajnie? Więc do gry!"
Oszusci. Domagam sie zwrotu wplaconej przeze mnie kasy.
Autor: Wiktor "Avistak" hr. Szpunar, zamieszczono 27.01.2008 22:08:56
Dokladnie 105 lt na konto avistak w BS, pozdrawiam!
Autor: Mustafa kaw. Kalashnikov, zamieszczono 27.01.2008 22:35:32
Po pierwsze, jeśli ktoś ma być pociągnięty do odpowiedzialności, to nie pan prezydent Iontz. Po drugie, kto jest na tyle inteligentny, żeby pakować w hazard 100lt?? I nigdzie nie pisze ze prawdopodobienstwo wygranej wynosi 50%. te 20 to i tak więcej niż normalnie w realu. ja tam sie nie skarże, 3lt wygrałem...
Autor: Mirosław Iwan bnt Slipyj, zamieszczono 28.01.2008 00:01:14
Abstrahując od prawdopodobieństwa, podane są zasady gry, które zasadami gry nie są. Slava Bogu, że nie postawiłem tam ani pina.
Autor: Timios hr. Kiechajas, zamieszczono 28.01.2008 04:00:58
Dokładnie. Gdyby były, to prawdopodobieństwo byłoby własnie koło 50%. I nie prezydent Iontz, tylko twórca kasyna [nie wiem kto je stworzył w koncu] który po prostu oszukał ludzi.
Autor: Aaron "Gamaliel" kaw. von Lichtenstein-Rozman, zamieszczono 28.01.2008 11:23:00
Stworzył je Ojek, przy okazji tworzenia strony Eldoratu.
Autor: Wiktor "Avistak" hr. Szpunar, zamieszczono 28.01.2008 14:00:30
Ja tam myślę, że kto jak kto, ale Ojek zrozumie sprawę i odda pieniążki :-) PS: Mustafo drogi, dla niektórych 100 lt nie stanowi problemu, inteligencie.
Autor: szer. Bartosz "Ojebejbe" kaw. von Thorn-Mackiewicz, zamieszczono 28.01.2008 16:38:28
Tak, pieniądze oddam na podstawie historii konta ;) Ale trzeba czytać malutkie literki, pisane kolorem #DDDDDD (z tego co pamiętam ;)
Jeszcze z Was (tym razem niepodrasowywanymi skryptami) kasę wyciągnę. A teraz idę na kosza. Sija.
Autor: szer. Bartosz "Ojebejbe" kaw. von Thorn-Mackiewicz, zamieszczono 29.01.2008 19:56:33
Chciałem tylko powiedzieć, że kasa została oddana osobom, które były na minusie (jedna osoba wygrała trochę więcej niż włożyła) - pieniądze powinny już być na Waszych kontach ;)